регистрация
регистрация

Въпроси и отговори

Какви услуги предлага ГРИЖА?

ГРИЖА предлага два типа услуги: социални и специализирани. Социалните включват емоционална подкрепа и компания, приготвяне на храна, почистване на дома, пране и гладене, ескорт извън дома. Към специализираните спадат оценка на здравословното състояние, рехабилитация, персонален транспорт, доставка на продукти от първа необходимост, дребни домашни ремонти, дворна работа, грижа за животни, юридически и консултантски услуги. Вслушваме се в мненията и желанията на нашите потребители и постоянно разширяваме гамата си с услуги.

Защо ГРИЖА е несравнимо по-добра алтернатива на настаняването в старчески дом?

Престоят в подобно учреждение, субсидирано от държавата, отнема няколко години в очакване на свободно място и коства 70% от пенсията на възрастните, като ги извежда от мястото, където те са се чувствали добре. Частните старчески домове са алтернативна, но многократно по-скъпа възможност, с месечна издръжка често достигаща над 1500 лева.

С ГРИЖА възрастните хора получават 100% индивидуално внимание през цялата продължителност на посещението на нашите служители, в уюта и удобството на собствения си дом. Заявените услуги се извършват в него и са напълно безплатни за тях, което им позволява да разполагат с пълния си доход. Запазването на познатия стил на живот и чувство на сигурност им позволява да живеят по-дълго и спокойно в лишена от стрес среда.

Кой заплаща услугата?

Услугите се заплащат изцяло от поръчителя – роднина или близък на възрастните. Поверените ни хора не заплащат нищо в нито един момент.

Каква е цената на услугата?

Социалните и част от специализираните услуги на ГРИЖА се предлагат на фиксирана цена, която започва от 6 лв/час, при покупката на абонаментен пакет.

Крайната цена се формира на база избраните от поръчителя услуги и тяхната честота. С отстъпка, достигаща до 70%, специалните пакети осигуряват изключително изгодни условия за хора с нужда от повече или специализирани грижи.

Как се извършват плащанията?

С цел избягване на злоупотреби и максимална сигурност, плащанията се осъществяват изцяло по банков път или с кредитна/дебитна карта. Всяко постъпило плащане е съпроводено с издаването на съответния финансов документ. Нито една услуга на ГРИЖА не се заплаща в брой и никога от поверените ни хора.

Как гарантирате сигурността на поверените хора?

Всички наши служители са физически и психически здрави и с чисто съдебно минало. При постъпване, те предоставят актуално медицинско свидетелство, удостоверение от психодиспансер и свидетелство за съдимост. Част от въвеждащите обучения, които преминават, са Ненасилствена комуникация и Стандарти за поведение. В допълнение, служителите ни са мотивирани както финансово, така и морално. При възникване на специфична ситуация, ГРИЖА оказва пълно съдействие на органите на реда в разрешаването на случая.

ГРИЖА третира потребителите и поръчителите на услугите ни с пълна конфиденциалност. Предоставените данни се използват единствено за пълноценното извършване на заявените услуги. Дружеството е регистриран администратор на лични данни в КЗЛД.

На какъв принцип се предлагат услугите?

Изцяло индивидуално. Част от нашата политика е постоянното осъществяване на обратна връзка с поверените ни хора и поръчителите, като поощряваме откровеното споделяне на мнение за качеството на услугата, обгрижващите служители и евентуални промени, които те биха искали да бъдат въведени. Поръчителите получават и периодичен бюлетин с информация за техните близки и тъй като сме наясно колко тежко е да си отделен от любимите си хора, защото самите ние сме в подобно положение, в него са включени и актуални снимки, аудио и/ли видео запис на близките им.

Кое е специално при първото посещение?

Менторският ни екип осъществява лично първо посещение, за да се запознае с поверените ни хора и да вникне в техните конкретни нужди и изисквания, провежда разяснителна беседа за начина, по който работи услугата, как тя ще бъде извършена, представя екипът, който ще я осъществява и предоставя безплатни материали, които могат да разгледат в удобно за тях време.

Тъй като възрастните хора са най-честите обекти на измами, по време на тази първа среща засягаме и тази тема и им даваме план за действие в случай на подобна ситуация.

Предлагате ли обслужване и гледане на болни хора?

Към момента ГРИЖА специализира в не-медицински услуги, но предлага обща оценка на здравословното състояние, както и ескорт и персонален транспорт на хора със затруднено придвижване.

С фиксирана цена за социалните си услуги, опитен и мотивиран екип и индивидуално отношение към всеки поверен човек, ГРИЖА е единствената услуга, на която бихме поверили собствените си близки.

Позволете ни да се погрижим и за вашите.

E-mail адрес

Кога е основана българската държава?

0